Promosi 1 Kotak RM 60

PERHATIAN : Yang ada tanda-tanda dibawah WAJIB BERTINDAK segera !!

FAKTA : Kajian menunjukkan 80% mereka yang berumur 30-60+ tahun keatas paling ramai mengalami masalah seperti dibawah

Keluhan Pesakit : Dah jumpa Doktor, dah cuba macam2 ubat, iktiar cara kampung, pergi berurut jumpa ustazdan bomoh ingatkan sihir rupa-rupanya

ANGIN

ANGIN

AMARAN

Ramai orang tak ambik kisah sebab selalu di gambarkan berita palsu yang kononya masalah ini akan hilang dengan sendiri, tapi percaya tak, kalau dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi.

5

Kesan JIKA dibiarkan masalah ini berlarutan boleh menyebabkan masalah serius seperti

7 tahun hadapi Anxiety, Gastrik & Gerd

Testimoni Saudara Hamka

Sakit mencucuk, sakit belikat dan kembung perut dah tiada. – Saudara Hamka

Anxiety Hilang

Yang paling ketara ialah anxiety pun hilang – Puteri Zafirah

MEMPERKENALKAN

DOCLAPA

DOCLAPA diperkaya dengan  BAHAN-BAHAN BERMUTU TINGGI yang mana teramat sesuai untuk orang malaysia kerana di fomularasikan dari teknology JERMAN yang di iktiraf dunia dimana mampu MERAWAT SISTEM PENCERNAAN DAN PENGHADAMAN disamping membekalkan nutrisi yang mencukup untuk tenaga serta kecergasan badan.

APA KESAN SELEPAS MENGAMALKAN DOCLAPA ?

DOCLAPA MEMBANTU MEREKA YANG ADA MASALAH SEPERTI :

DILULUSKAN DAN DIJAMIN SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tetapi bila kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada kesihatan, waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu .. DOCLAPA ni kan selamat untuk digunakan..

Kenapa pakar-pakar mengatakan DOCLAPA ni lain dari yang lain

Cara Minum DOCLAPA

Alhamdulillah FEEDBACK dari pengguna yang telah menggunakan Doclapa

COD/Online Payment

Jangan biarkan ANGIN sampai di KEPALA kerana ianya boleh menganggu SALURAN DARAH dan juga boleh mengakibatkan
STROK OTAK.

Beli Dan Menang

Kami juga berbesar hati untuk bagi HADIAH CABUTAN BERTUAH kepada meraka yang membeli dengan kami.

Special untuk anda hari ini, kami berikan FREEGIFT seperti dibawah

Promosi akan TAMAT

23/02/2024

Jam
Minit
Saat

BERTINDAK SEKARANG

Untuk mereka yang betul2 nak keluar dari masalah di atas, kami berbangga dengan anda, kerana tindakan anda dan kepercayaan anda kepada produk kami.

Testimoni Pengguna

Soalan Lazim

Untuk kesan terbaik ambil 250ml setiap pagi selepas sarapan dan waktu malam sebelum tidur, 1 sachet sekali minum

Kesan terawal yang kami terima dari pelanggan adalah seawal 2 – 7 hari penggunaan. Tetapi mengikut antibodi masing2, ada cepat ada lambat.

Produk kami berasaskan bahan semulajadi dan tiada bahan campuran kimia, selamat digunakan tanpa ragu2.

1 kotak ada 20 sachet dan boleh tahan sehingga 10 – 20 hari hari mengikut kegunaan harian.

Produk Doclapa ni rasanya manis gula halus dan tiada pemanis tiruan yang terlarang. Selamat digunakan. Tidak perlu risau jika ada kencing manis nk minum doclapa ni.

Ye, ada gula halus, tetapi tidak perlu risau kerana ianya sesuai diminum jika pesakit ada kencing manis. Tidak memberi kemudaratan.

Pengkelasan produk merupakan produk yang TIDAK DIKAWAL oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD). 

Barang akan sampai dalam masa 2– 3 hari bekerja.
Selalunya cuma akan ambil masa 2 hari sahaja.
Kalau selepas 3 hari tapi barang anda belum sampai, boleh hubungi kami di 01163469213

Boleh menghubungi saya 01163469213 ( wan ) untuk  membantu menyelesaikan masalah gastrik angin Tuan/Puan

AINA OHANA EMPIRE

LOT 453A TINGKAT 1 JALAN PASIR AKAR, KAMPUNG BALIK BUKIT, JERTEH 22000 JERTEH TERENGGANU

011-63469213 ( Wan )

trf312@gmail.com

Copyright © 2022
Powered by Aina Ohana Empire Digital Marketing