SAKIT BELIKAT,SEBU, JANTUNG BERDEGUP LAJU, SAKIT DADA, KEBAS DAN TIDUR TERGANGGU

FAKTA : Kajian menunjukkan 80% mereka yang berumur 30-60+ tahun keatas paling ramai mengalami masalah seperti dibawah

PUNCA UTAMANYA

ANGIN

ANGIN

  • Jantung berdegup laju
  • Sesak Nafas
  • Susah Tidur/Tidur tak lena
  • Perut Kembung
  • Sebu
  • Gastrik/Angin
  • Dada Sempit
  • Sembelit
  • Cirit Birit
  • Pedih tekak
  • Kebas kaki dan tangan
  • Badan cepat letih/lesu

Jika Ada tanda-tanda seperti di atas, Produk ini memang sesuai untuk Tuan/Puan.

Baru 2 kali minum dah dapat melegakan masalah Gastrik & Angin

Testimoni

Gastrik dan sakit di bahagian perut

Dulu angin gastrik kerap dtg, Sekarang selera makan bertambah baik dan sakit perut dah hilang. – Cik Aina

Testimoni

Testimoni

Gastrik, tidur makin lena dan badan makin segar

Gastrik dah kurang, tidur malam dah lena dan badan tak sakit lagi -Aminah

Keterangan Video Doktor

Apa kata doktor berkaitan dengan gastrik asid ini ? Dengarkan

JANGAN DAH MUDARATKAN DIRI BARU TERCARI-CARI PENAWAR

JIKA ADA TANDA-TANDA DIBAWAH ANDA BERISIKO

Lebam Pada Badan

Kalau dibiarkan lama kelamaan sel saraf mati dan menjadi kehitaman dan terpaksa di POTONG

Kebas tangan dan Kaki

Jika dibiarkan perjalanan darah tidak lancar dan tersumbat, boleh menyebabkan LUMPUH

Kerap sakit dada

Rasa senak di bahagian dada dan kadang-kadang sesak nafas. Boleh membawa kepada sakit HIATAL HERNIA

Perut Kembung

Angin susah nak keluar, rasa berdebar dan fikir macam nak mat*. Boleh menyebabkan SEMBELIT.

Angin 1 badan

Jangan tunggu angin naik sampai ke kepala, boleh menyebabkan pitam dan strok otak.

Tidur tak lena

Angin terlalu banyak dalam badan disebabkan saluran darah bercampur/dipenuhi dengan angin.

Tegang Urat Belikat

Sakit kepala yang kronik, sukar bernafas , perut rasa penuh dan tidak selesa nak tidur

BERHATI-HATI

Hampir 80% golongan berumur 30 hingga 60+ tahun keatas  yang menghadapi situasi ini dan ianya masih wujud sehingga hari ini

Ramai orang tak ambik kisah sebab selalu di gambarkan berita palsu yang kononya masalah ini akan hilang dengan sendiri, tapi percaya tak, kalau dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi.

Alhamdulillah , tak sampai seminggu minum DOCLAPA, gastrik angin ada perubahan ketara,  Alhamdulillah sekarang suami dah semakin elok. – Puan Aida

MEMPERKENALKAN

DOCLAPA

DOCLAPA diperkaya dengan  BAHAN-BAHAN BERMUTU TINGGI yang mana teramat sesuai untuk orang malaysia kerana di fomularasikan dari teknology JERMAN yang di iktiraf dunia dimana mampu MERAWAT SISTEM PENCERNAAN DAN PENGHADAMAN disamping membekalkan nutrisi yang mencukup untuk tenaga serta kecergasan badan.

APA KESAN SELEPAS MENGAMALKAN DOCLAPA ?

DOCLAPA MEMBANTU MEREKA YANG ADA MASALAH SEPERTI :

DILULUSKAN DAN DIJAMIN SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tetapi bila kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada kesihatan, waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu .. DOCLAPA ni kan selamat untuk digunakan..

Kenapa pakar-pakar mengatakan DOCLAPA ni lain dari yang lain

Cara Minum DOCLAPA

Alhamdulillah asbab

DOCLAPA

Sebelum ni nak naik kereta tak berani, selepas amalkan doclapa dah boleh drive sendiri. – Puan Zafirah

Alhamdulillah FEEDBACK dari pengguna yang telah menggunakan Doclapa

Promosi akan TAMAT

05/12/2022

Jam
Minit
Saat

COD/Online Payment

Jangan biarkan ANGIN sampai di KEPALA kerana ianya boleh menganggu SALURAN DARAH dan juga boleh mengakibatkan
STROK OTAK.

Beli Dan Menang

Kami juga berbesar hati untuk bagi HADIAH CABUTAN BERTUAH kepada meraka yang membeli dengan kami.

CABUTAN BERTUAH untuk 3x Set Periuk Dessini akan dibuat pada BULAN 2/2022 ini

Special untuk anda hari ini, kami berikan FREEGIFT seperti dibawah

BERTINDAK SEKARANG

Untuk mereka yang betul2 nak keluar dari masalah di atas, kami berbangga dengan anda, kerana tindakan anda dan kepercayaan anda kepada produk kami.

Testimoni Pengguna

Soalan Lazim

Untuk kesan terbaik ambil 250ml setiap pagi selepas sarapan dan waktu malam sebelum tidur, 1 sachet sekali minum

Kesan terawal yang kami terima dari pelanggan adalah seawal 2 – 7 hari penggunaan. Tetapi mengikut antibodi masing2, ada cepat ada lambat.

Produk kami berasaskan bahan semulajadi dan tiada bahan campuran kimia, selamat digunakan tanpa ragu2.

1 kotak ada 20 sachet dan boleh tahan sehingga 10 – 20 hari hari mengikut kegunaan harian.

Produk Doclapa ni rasanya manis gula halus dan tiada pemanis tiruan yang terlarang. Selamat digunakan. Tidak perlu risau jika ada kencing manis nk minum doclapa ni.

Ye, ada gula halus, tetapi tidak perlu risau kerana ianya sesuai diminum jika pesakit ada kencing manis. Tidak memberi kemudaratan.

Pengkelasan produk merupakan produk yang TIDAK DIKAWAL oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD). 

Barang akan sampai dalam masa 2– 3 hari bekerja.
Selalunya cuma akan ambil masa 2 hari sahaja.
Kalau selepas 3 hari tapi barang anda belum sampai, boleh hubungi kami di 01163469213

Boleh menghubungi saya 01163469213 ( wan ) untuk  membantu menyelesaikan masalah gastrik angin Tuan/Puan

AINA OHANA EMPIRE

LOT 453A TINGKAT 1 JALAN PASIR AKAR, KAMPUNG BALIK BUKIT, JERTEH 22000 JERTEH TERENGGANU

011-63469213 ( Wan )

trf312@gmail.com

Copyright © 2022
Powered by Aina Ohana Empire Digital Marketing

Note: This site is NOT a part of the tiktok website or TikTok. Additionally, this site is NOT endorsed by TikTok in any way. TikTok is a trademark of ByteDance